Khamis, 10 Julai 2014

[18] Betul ke?

Assalamualaikum 


What's the point of having a senior year 

without making a lot of memories with your 

friends and classmates ~



 Ditto
Ditto

Sekarang kita sekelas. Ibarat setangkai bunga dandelion. Tetapi apabila bertiupnya angin iaitu masa... Kita akan berpisah !

  Yeah~

   Aku baru baca ayat bahasa inggeris dekat atas tu dari twitter kawan kelas aku. Betul ke? Huh. Terasa jugak aku. (ayat merah atas ni aku reka untuk budak-budak kelas aku.)

   Yelah. Aku mana biasa sangat dengan budak-budak kelas aku.

   Aku seorang. Aku sendiri. Aku yang membosankan. Aku yang tak bersosial. Aku yang paling pendek... Apakah?

   Itu apa yang budak-budak kelas aku fikir tentang aku.

   Sampaikan anak buah sepupu aku yang sekelas dengan aku kata aku anti sosial. Heh. Memang betul. Bagi aku sosial aku bukan untuk pergi karoke... tengok wayang... lepak... dan bla bla bla bagi mereka yang bermaksud sosial.

   Asalkan aku seronok dengan hidup aku sekarang. Aku gembira. Aku tak bosan. Aku suka.

   Mereka mungkin tak sedar yang mereka semua ada dalam memori aku. Andai kata suatu hari mereka ada baca blog aku... Aku cuma nak bagi tahu yang...

Tiap-tiap tahun waktu cuti sekolah aku mesti mimpi korang semua. =3="

   Menakutkan betul. Aku tak rapat dengan budak-budak kelas aku tapi boleh mimpi pasal mereka. Aku rindu. Macam mana pulak kalau aku rapat? Isk.

   Tapi malangnya mereka tak tahu... Mungkin mereka akan fikir yang aku menipu. Tapi mereka tak sedar, mereka sentiasa ada dalam kelas yang sama dengan aku.

   Aku nampak kau. Bila kau buat lawak kau tak sedar aku gelak. Sebab kadang-kadang aku cuba sembunyi gelak aku. Bila kau kena marah, kadang-kadang aku juga rasa tempiasnya.

   Aku bukan sesiapa untuk mereka.

   Tahun ini tahun terakhir. Untuk... tengok gelagat... gossip...gelak.... gedik... muka.... ?

   Semenyampah macam manapun aku dekat mereka. Sebenci macam manapun aku dekat mereka. Tapi dah lima tahun kami belajar bersama. Yeah... Ada yang lebih dari itu.

   Tak apa. Sementara menunggu detik terakhir itu tiba... Aku akan terus melihat korang tau. Memori kita tak mungkin sama. Tapi apa yang pasti... Kalian ada dalam memori aku.

   Heh. Heh. Dan Heh.

 I'm sorry. Bila aku dengan korang karakter aku jadi lain. Mungkin kita tak ngam. :p


   Okay... Sampai Kak In pun kata aku macam tu. Hua hua hua. Sejujurnya kalau aku tahu nak meng-eks-pres-si-kan apa yang aku rasa. Heh. Mungkin sebab aku dah terbiasa sorang-sorang.

   Cikgu math akupun panggil aku Lone Ranger. Hahaha~

Klik    Klik     Klik
Sayonara,


Satu. Dua. Tiga. Meowww~ ♪

Tiada ulasan:

Catat Ulasan